Khamis, 26 Disember 2013

Zoo Negara, Kuala Lumpur

15 Disember lepas akak dan famili telah memilih Kuala Lumpur sebagai destinasi bercuti..Bercuti di bandar besar..hehe ..memang pelikkan.. Sebenarnya akak dah merancang nak bawa anak2 pergi ke  Zoo Negara dan Pusat Sains Negara, sebagai percutian yang berilmiah (kunun)..hehe...Anak2 bukan main suka lagi bila diberitau..
Kami bertolak daripada Melaka pada pukul 9:30 pagi...Kerana kesesakan sampailah kami ke destinasi pertama kami iautu Zoo Negara pada pukul 11.30pagi... Kami parking kereta dekat belakang (parking B)....Sebab parking kat depan dah penuh...Bayaran parking RM5 sahaja...(sahajalah sangat)..hehe..Ramai bebeno manusia kat sana..almaklumlah hari Ahad..Berpusu-pusu orang nak masuk..
Tiket kami hari tu 2 dewasa, 3 orang kanak2 dan seorang bayi semuanya RM90..Rasanya..dewasa seorang RM30 dan kanak2 seorang Rm10..baby selamat...tak payah...huhu...Best jugak..dah lama tak pegi... Sebelum ni akak pergi dgn rombongan sekolah 6 tahun lepas..masa tu masuk free...bawak budak sekolahlah katakan..Kat bawah ada foto2 ketika kami berada di sana





















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini