Isnin, 21 Oktober 2013

Sambutan hari lahir....

Semalam kan hari ulangtahun kelahiran akak...So...mr .Hubby pun nak ambil hatilah belikan kek dan ayam kepci...yg paling kelakau sekali siap belikan bunga... Akak tanya dia.. tu bunga org matiker...hehe...sajer je nak sakitkan hati...sebabnya tak pernah  plak sepanjang perkenalan akak dan dia...dapat bunga darinya....haha...inilah kali pertama sepanjang perkahwinan..kira luarbiasa lah tew...hihi...akak ni dahlah tak suka bunga...klu suka pun bunga ros kira okla..tp dapat plak munger matahari..rasa nak tergelak pun ada...hehe..apapun tq mr hubby sbb cuba menjadi seorg yang romantik..tp ak lebih suka dia cam bese2..takyah nak romantik2 sgt...buang karan jer...sbb ak pun ganeshan  orgnyer (ganas)...x suka benda2 alah ni...haha...kat bwh adalah gambar2 kenangan menyambut hari lahir akak yg ke37...
hmm....Syukran jazilan Ya ALLAH...krn memberi kenikmatan hidup..serta peluang untuk akak bernafas lagi di muka bumiNYA ini...ALLAHUAKBAR..

Kek coklat...


Akak dan anak2...simple aje...

With my lovely daughter..Dina..dengan bunga matahari..hihihi

2 ulasan:

  1. Selamat ulang tahun. semoga murah rezeki, sihat, diberkati dan bahagia disamping insan2 tersayang...

    BalasPadam
  2. Terima kasih Saudara Bin Muhammad ats ucpan dan doa itu...Amin

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini