Rabu, 6 Jun 2012

hmmm...macam-macam belum beres...

Agak malas rasanya untuk memulakan tugasan OUM..Hantar secara online pada 8 Julai..Lambat lagi tuh... Kajian Tindakan pulak hantar secara bersemuka kepada tutor pada 1 Julai..Pun lambat lagi..hihi...Aku ni memang dari zaman maktab lagi asyik buat assignment memang last minute..tu yang huru-hara jadinya..sampai kadangkala rambut pun mengerbang tak sempat nak sikat..hahaha..
Rumah pulak huru hara sebab dapur sedang dibaikpulih dan dah seminggu tak masak nasi dan lauk pauk..asyik makan kat luar jer... Pokai betul bulan ni...kenalah korek mana2 tabung yang ada..hihi...Tapi nasib baik ada tabung yang boleh dikorek lagi..Kalau tidak makan lah aper yang ada ajer ye anak-anak... Kena bersyukur tau ..Ada orang lain tu..satu minggu tak makan pun boleh hidup..Kesian diorang tau...Kita ni hidup mestilah berpada-pada jangan berlebihan...bersyukur dengan apa yang ALLAH beri..Ingat tu sampai bila-bila.
Tak berapa hari lagi nak naik mengajar semula..Rindu dengan anak2 muridku.terutamanya yang tahun satu....kiut miut mereka tau..tapi mulut diorang ni memang cam bertih jagung....Asyik bertanya..Yg tak patut ditanya pun diorang nak tanya jugak..hahaha..pening..pening. den nak menjawabnya...

Emm.Cantiknya..pemandangan di atas...Seronoknya kalau dapat pergi cuci-cuci mata kan..yalah untuk hilangkan kegalauan hati sebab banyak kerja tak siap ni ha...hihihi

3 ulasan:

  1. assalam mama syaza..terima kasiih follow blog acik..mulanya acik keliru..sebab ada satu lagi mamasyaza jugak..ingatkan sama..

    BalasPadam
  2. Thanks sudi follow blog saya...

    BalasPadam
  3. Sesama acik Eena dan Mrs R...Semoga dapat mengeratkan ukhuwah sesama kita..In sya ALLAH

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini