Ads

Sabtu, 11 Februari 2012

Semester 8 @OUM Melaka

Dah hampir dua minggu aku berada di semester 8 OUM..bermakna tinggal lagi 2 semester..Ni pun satu tugasan pun aku lum cari bahan...pening kepala aku ...dengan lambakan kerja-kerja KSSR lagi..kelas tambahan lagi...kerja-kerja rumah lagi(tapi sempat lak update status di FB dan blog)...uhuks..tapi badanku tak juga kurus..apakan daya selera makan tinggi ... Semester lepas pointerku jatuh merudum-rudum...hanya dapat 3.22 jer...CGPA terkumpul pun turun kepada 3.67..Apapun alhamdulillah lulus..cuma math ni aku pun bukannya pandai bebeno....Terpaksa ambil course ni sebab alasannya opsyen di maktab jadi tok leh tukar...Adik-adik opsyen kat sekolah ni pulak bila sambung belajar baru-baru ni semua ambil course lain..tah camno diorang leh tukar pun tak tahu....cuma kursus diorang tak sama denganku...Zaman aku dulu tokleh tukar dalam mengikut perjanjian ngan KPM...Terpakso yolah stay ngan matematik kesayangan...uhuks..InsyaALLAH semester ni cuba buat yang terbaik....Tapi tugasan sekarang hantar online..asyik kena potong markah jer...sebab ceduk sana sini sikit lepas tuh dituduh plagiat...wakaka..aku punya ubah ayat pasif jadi aktif..ayat aktif lak jadi pasif pun dikatakan plagiat..ahaks ..apalagi semester lepas banyak lah yang kena potong..Yang bengang tuh tutor beritau buat sekian-sekian tapi pemeriksa pulak tak nak macam tuh..beza pendapat jadinya...Yang menjadi mangsa kitaorang lah...murid2 tua nih..wakaka

Bangunan OUM Melaka...Foto  Diambil dari blog seorang tutor-
                                                          http://oum-perak.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hiasan kelas 2022- Tahun 1 Neon

Assalamualaikum dan salam sejahtera..perkongsian hiasan kelas untuk tahun ini                                 Sudut Nilam