Ads

Rabu, 11 November 2009

Lawatan guru-guru skpr...Selamat jalan kawan-kawanku....

      Ari ni guru-guru kat sekolah aku buat lawatan ke salah sebuah sekolah di Perak.Khabarnya sekolah kluster. Ramai yang pergi. Tapi aku tak pegi pun . Kena jaga sekolah. Mereka bergerak menaiki bas pada pukul 12.30. Aku n kawan-kawan yang tinggal ni terpaksa jaga sekolah. Nasib baik diorang balik pukul 1.10 petang. Aku pula lepas tu kena taklimat pendidikan Islam kat jpm, gantikan ustaz Shaharudin yang juga mengikuti lawatan tersebut. Sian aku... Tapi takpelah sekurang-kurangnya dapat juga aku pengalaman jadi ustazah.Layak ke aku jadi ustazah he..he..he...


      Tapi yang bestnya besok cuti peristiwa, dapatlah aku berehat sikit dan menyiapkan kerja-kerja sekolah yang bertimbun-timbun ni. Atas tu gambar kepergian mereka ke SK Seri Ampang Ipoh ,Perak. Bas tu 'parking' sebelah kereta aku plak tu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hiasan kelas 2022- Tahun 1 Neon

Assalamualaikum dan salam sejahtera..perkongsian hiasan kelas untuk tahun ini                                 Sudut Nilam