Ads

Ahad, 29 April 2012

Kesedihan...



Hari ni mood aku jadi tak baik....Puncanya kamera kesayanganku panasonic Lumix telah rosak oleh sebab yang aku sendiri pun tak tahu...Sampai sahaja  di tanganku kamera ini tidak boleh nak swith on and of.. Rosak langsung tak boleh bukak...Mr hubby kata button swith on/of tu dah patah....Kecewa amat rasa di hati..Tapi mungkin sampai kat sini jer perkhidmatan dia kat aku..Kamera ni beli maser oktober 2008..kalau tak silap....Hadiah Mr Hubby untuk aku....Sebab aku memang suka ambil gambar....Seribu lebih harga dia maser tuh...Time tuh ...gembira amat dapat kamera ni...sebab gambar yang terhasil oklah..terang daripada kamera lama (casio)...Mr.Hubby walaupun tak marah..tapi aku rasa serba salah kat dia..sebab tak jaga baik2..Minta maaf ye bang..Isterimu ni kan selalu saje cuai bebeno..uhuksss..Walaupun aku ada kamera lain Nikon D90 dan casio tapi tak sama sentimental valuenyer dengan kamera ni...Tapi Mr Hubby kata dia nak anta repair kemudian2..tengoklah camno nanti..huhu
Sabar jerlah...

Hiasan kelas 2022- Tahun 1 Neon

Assalamualaikum dan salam sejahtera..perkongsian hiasan kelas untuk tahun ini                                 Sudut Nilam