Ads

Isnin, 5 Julai 2010

Assignment...

Assignment PK - Sem 3- Menghasilkan Kit Pembelajaran
Aku raser sejak akhir2 ni aku dah tak brp minat nak tulis kat blog....Assignment dan kerja sekolah dah thp optimum..Kepala otakku berserabut....Buku kerja tulis budak pun ada yang tak bertanda...Belajar pun tah hapa haper..Walaupun hari tu dpt sumer A ngan outstanding 4.00 tp aku raser kali ni cam susah nak dpt baik camtuh...Assignment pun ala kadar jer... 2 assignment dah hantar. tinggal assignment Math hantar secara online...Sumer kali ni kucar-kacir...Aku tak dapat buat ngan baik and aku frust sgt....Aku rasa aku ni dah terlalu memikirkan keduaniaan sangat..Itulah akibatnyer...Hatiku tak tenang...huhuhu...sedih....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hiasan kelas 2022- Tahun 1 Neon

Assalamualaikum dan salam sejahtera..perkongsian hiasan kelas untuk tahun ini                                 Sudut Nilam