Selasa, 30 Ogos 2016

Pemantauan PDP

Sebagai cikgu kak dah lali dah dengan kehadiran nazir dan pemantau daripada pelbagai pihak di Kementerian Pelajaran ni...Masa zaman ETEMS PDP Sains dan Matematik dlm english dulu..boleh dikatakan muka kak tak pernah miss kena observe...Tahapo hapo jo..mula2 stress jgk...lho ni dah biasa...kak buat tak tak nampak jer kalu deme datang duk tercongok dalam kelas...walaupon hati tu berdebaq2 jgk noo...
Komen pemantauan untuk tahun 2016 


sepanjang hampir 20 tahun mengajaq ni..kak memang banyak kali jugaklah kena observe...daripada Bahagian Perkembangan Kurikulum, ..KPM.. Bai'ah KPM, Jabatan Pendidikan Negeri, PPD dan pentadbir sekolah sendiri yang memantau adalah nak dekat 20 kali kotsss... tah hapa jer komen diorang.. Yg masa zaman ETEMS paling banyak sekali... Deme yg memantau tu cakap omputeh..kak anggukkan jelah apa deme kabo tu..haha...bkn faham pon haha... Baru ni kak kene mengajar plok Math dalam BI..nama programme tu plak ialah Dual Language Prograamme.. Mt dan Sc diajar dalam BI...tak banyak sekolah yang terlibat..insan terpilih macam sekolah kak ni jer yg terlibat..huwaaaa..itulah nasib kak dan kwn2 kak yg terlibat..hmm byk plak kak menceceh..dah lama x menceceh....
adiossss....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini