Sabtu, 7 Jun 2014

Kenangan yang indah-indah..belaka..hihihi

Assalamualaikum..dah lama akak tak menulis...huhuhu...baru nak cuba2 menulis kembali..tiada apa yang hendak diceritakan...kehidupan akak idoklah menarik macam orang lainkan...kehidupan akak sempoi mempoi jer..macam orangnya jugak..hihi..Apapun alhamdulillah...syukur pada YG MAHA ESA yang meminjamkan kehidupan yang sementara ni buat akak....

Akak cuma dak imbas kembali peristiwa lepas yang akak tak sempat coretkan di sini...

16 Mei 2014 - Hari guru
Sambutan kat sekolah akak biasa2 jer...Tader apa yang menarik pun nak diceritakan.. . Tiada persembahan guru macam sekolah2 lain yang ada tema macam2..Sekolah akak cuma buat permainan bola tampar untuk lelaki dan yang pompuan..yang permainan rebut2 kerusi tuh...hihihi..biasa jer
Ni yang akak dapat..hehehe...
 Cuma yang menariknya..akak dapat hadiah daripada anak-anak murid akak...banyaklah juga..yelah ajau murid tahun 1 hingga 4..depa ni memang rajin bagi hadiah...Alhamdulillah..Mekaceh yer anak-anak dengan pemberian nih..bagi pen jer pun xper kan...Syukur...
Ni hadiah untuk cikgu2 anak akak...sajer nak bagi anak2 bergembira....

Kenangan ngan kengkawan Hri Guru 2014
Kenangan ngan kengkawan Hri Guru 2014
Kenangan hari guru...

Anak murid bagi...huhuhu..cikgu pun x mampu beli ni nak..hehe


Ha..yang ini dari anak aku nombor dua sempena hari ibu sebelum hari guru tuh....x sangko plakss akak dapat hadiah ni...yelah walaupun x seberapa...ingatan tu..yang bermakna...anak akak ni pendiam...n pemalu..xsangko akak..dia bleh wat camtu...hehe..

25 Mei 2014-  Hari ulangtahun kelahiran Kakak, Nur Syaza Irdina..yang ke enam tahun..sambut kat 
                        sekolah..tak dapat nak tengok..
Akak siap bungkuskan jajan untuk kawan-kawan kakak..

26 Mei 2014 - Ulangtahun Perkahwinan akak n Mr Hubby yang ke 13..hehehe
                        Akak dapatlah hadiah blender/mesin pengisar baru daripada Mr Hubby..
Itu jerlah yang  termampu..almaklumlah..barang semua dah naik..keneler berjimat cermat..kuikuikui..

Birthday kakak ni di bawa ke sekolah...
Ni kek ulangtahun perkahwinan akaksss..ahakss

Kakak enterframe kek ulangtahun ibu n ayah...kira buat sekalilah..ayah n ibu malu nak ambil gambar..almaklumlah dah tuoss..cukuplah sekadar..gambar kek..sajer..uhuksss


Macam nilah blender yg Mr Hubby sedekahkan.body pengisar ada dua..huhu
Blender lama bleh pakai tapi dah x mantop..hihi..cian dier..kene simpanlah jawabnya..rehat-rehat yer syg..
Hmm..itulah antara kenangan akak di bulan Mei yang lepas..dah menjadi sejarah pun...cuma dapatlah mengisi diari kehidupan akak yang serba serbi sederhana ini..hihi





..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini