Jumaat, 27 Disember 2013

Tugu Negara dan Pusat Sains Negara

16 /12/2013-Setelah check out dari hotel ...kami pun menuju ke Tugu Peringatan Negara...First time pergi.. Sekejapan jer kat situ..Ambil2 gambar lepas tu terus ke Bukit Kiara untuk ke Pusat Sains Negara (PSN)..fuh menjajau juga mencari PSN nih....Nasib baik pakai GPS...sampailah jugak ke sana... Tiket masuk ke sana satu keluarga RM 60 sebab akak masuk 1001 Invention tu yang mahal sikit..hehe.. Ia mengenai  Sejarah ketamadunan Islam dan sejarah rekacipta Islam.. Ada tayangan slaid selama 10 minit ..seronok jugak...macam tgk wayangKat PSN ni kene pergi satu hari baru puas nak cuba macam-macam kat situ...Dalam 3 jam jugak akak sekeluarga berada di situ....Kat situ surau semua ada...oklah...tu...

Dalam kul 5 petang kita orang keluar..Itu pun ada yang x habis cuba...penat woo..dahlah bawa baby..Nasib baik baby  Zara  jenis suka berjalan ...x pernah dia merengek ke aper..memang kuat semangatlah anak akak yang seorang ni..hehe.Kat bawah ada foto kenangan kami dekat PSN..hehe..
Kat Tugu Negara..Kelihatan kecik akak n zara..tuhh..hihi


Tiket
























Nur Zara Adelia langsung tak merengek...hmm














Balik dalam pukul 5 ptg sampai melaka dalam pukul 7 malam..Fuh penat....tapi Alhamdulillah..berbaloi...Syukur pada ALLAH..yang MAHA MEMBERI..kita orang selamat pergi dan kembali..dengan penuh kesyukuran..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini