Sabtu, 16 November 2013

Majlis Penyampaian Hadiah Si kakak Dina

Hari ini dalam nak tak nak tu pergi juga akak ke majlis penyampaian hadiah si kakak...Sesudah anta abang yang dua orang ke Klinik Ragbi Anjuran UTEM Melaka dan SKPR (anta kat skola jer) dalam kul 7.00 pg, balik rumah sekejap, mandikan si kakak dan si adik...kemas umah skit2 jer..dan uruskan baju yang dalam mesin basuh belum bersidai lagi, pinggan mangkuk yang perlu dibasuh..huhu macam2..cuti penuh dengan kerja rumah yang terbengkalai ni plak..hehe..Mr Hubby plak kerojer..huhu
Dalam kul 9.20...pemilik taska/tadika dan call suruh datang cepat program nak mula..hehe..apalagi bersiap ala kadar terus memecut keretaku dengan berdesup...hehe...cam minah rempit plakss...Bila sampai rupanya dah mula...Sikakak terus ambil tempatnyer nak buat persembahan ngan kengkawan...Akak bawa siadik ambil tempat..akak duduk atas lantai jer sama ngan bebudak yg ada kat ctu (ramai murid skola akak)...Selepas cikgunyer berucap, acara penyampaian dilangsungkan..Atlas, kita orang dijamu dengan pelbagai hidangan..Alhamdulillah kenyang suda..terus minta izin dengan deme nak balik..akak nak singgah skola jap..nak tunggu abg 2 balik kat sekolah...tunggu dalam bilik buku teks bersama kak Hasnah..penyelaras buku teks.. Sambil2 tu tlg kak nah cop buku baru..hehe

Kat bawah ada gambar kenangan untuk hari ini..
Klinik ragbi yang diikuti si abang dua orang
Kakak dan kawan2

Gurunya sedang bagi ucapan



Kakak dangurunya Puan Latiha

Si kakak dan hadiahnyer...semua murid dapat.
Si kecik akak...Adelia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini