Sabtu, 16 November 2013

Cuti Akhir Tahun 2013

Alhamdulillah..cuti mendatang lagi..tp keje akak banyak yang tak siap lg...Pengisian data peribadi secara online pun semua terbengkalai lg....HRMIS, e-operasi, e-prestasi, 1Bestari.net...hmmm sib baik...sppbs dan linus siap doh..hehe..Minggu depan kembali ke sekolah nak isi sama2 kengkawan 1 Bestari.net tuh...Entohlah akak pun tau fungsinyer..Yg akak faham kita kena sumbangkan sesuatu yang berbentuk P&P dalam laman tu..huhu..Apa ek akak nak sumbangkan??hehe Tengoklah nanti...

Hari ni nak pergi Majlis Hari Penyampaian Tadika Dina. Ayahnyer keje plakss..terpaksa lah angkut ngan baby sekali pegi karang...Abang yang dua orang tu..pergi Klinik Ragbi...sajer bagi peluang join kelab Ragbi sekolah...daripada takde keroje kat umah ni..pergi cari ilmu lagi baik..hehe

Selamat bercuti..walaupun takde ler bercuti sangat pon..hehe..Fail banyak tak siap..huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini