Khamis, 18 Julai 2013

Overdue...hmm...berdebor-debor



Hari ni kandungan sudah masuk 41 minggu...sudah seminggu overdue...Sepatutnya 12 Julai tapi masih belum ada rasa nak bersalin...Hari ni aku kena warded..tak taulah apa nak jadi...Sedih pun ada...Mungkin sedang diuji oleh YANG MAHA KUASA...Nasib baik da ambil cuti awal..dah masuk 2 minggu dah...Walaupun begitu kerja sekolah pun masih dibuat...ada jer call suruh siapkan itu...ini ....macam2 da..guru ganti aku pun asyik call jer tanya itu ini..Pergh nasib baik aku ni masih leh sabar..hehe...

Aku berdoa semoga semuanya dipermudahkan...Hikmahnya da masuk 9 hari puasa...tapi tak tau hari ni boleh tahan ke tidak...Baby still bergerak dalam prot...Suker kot dok dlm prot aku yang besor ni...huhu...Takot juga nak gi spital ni...berdebor-debor rasanya.... Semoga selamat semuanya...Harap2 baby dan aku ok nanti AMIN...

4 ulasan:

  1. Terima kasih AnneRaini dgn doa itu...

    BalasPadam
  2. Terima kasih AnneRaini dgn doa itu...

    BalasPadam
  3. Terima kasih AnneRaini dgn doa itu...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini