Rabu, 14 November 2012

Adam & Hawa [Episod 1-45] (Watch Online)

Adam & Hawa [Episod 1-45] [Watch Online Download Link] - Get Movie




Sekarang ralit tgk cerita ni (Adam Dan Hawa)dekat t  blog Zealot Download nih....Macam2 cerita ada kat sini..Thanks ya kawan...dapat juga merasa tgk cerita macam2...hehe Almaklumlah aku tak berlanggan pakej Mustika tuh..Mr Hubby tak mau..hihi...Aku tak pernah pun baca novel si Aisya Sofea  nih..Bila dah diadaptasikan ke drama baru tau...Pernah  tengok2 jer sinopsis cerita ni kat kedai buku..Sebab aku tak minat sangat kisah-kisah cinta lho ni...Lagipun aku takder maser nak baca novel macam dulu..(tapi bila novel keluaran Ramlee Awang Murshid yang terbaru keluar aku ada maser plakss)..kikiki.
 Cerita ni aku pasti semua dah tau..rakan sekolah aku pun heboh cerita pasal drama ini...Kisah antara Adam(Adam Mukhriz) yang dilakonkan oleh si Aron Aziz (kerjanya pilot)dan Hawa(Ain Hawani)(seorang lepasan SPM yang cemerlang.) yang dilakonkan oleh Nadiya Nissa ......yang ditangkap khalwat kerana difitnah dan dipaksa kahwin...Selepas tu Si Ain ni belajar kat luar negeri...8 tahun kahwin tapi cam tak kahwin..(Camno tuh..ish rugi masa tul)...puncanya sebab kebencian Ain terhadap Adam yang hanya mendiamkan diri semasa mereka ditangkap khalwat..(mcm mengiakan jer apa yg berlaku)...(nak kahwin free kot.. si Adam ni..hehe )..Mula-mula berjumpa si Ain ni suka gak kat Adam ..tapi sejak peristiwa tu dia benci amat ngan Adam ni..Aku tgk si Adam ni sabau betullah...dgn perempuan ego cam Ain tuh..kekadang aku laks yang hilang sabau..Tp da dah cintakan...Apa nak kata...
Apapun semua orang dah tau cerita drama fofular ni..(mungkin sebab ada si Aron ni)...Tak yahlah ulas panjang...Tengok jer sendiri..hihi..
Selamat bercuti kepada yang bercuti terutamanya anak didik...dan rakan-rakan seperjuangan...luv u all ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini