Sabtu, 22 September 2012

Kenangan Jamuan Hari Raya Taman Bertam Jaya

Walaupun aku dah terlewat untuk menceritakannya..tapi aku nak cerita jugak..hehe..Jamuan hari raya terbuka Taman Bertam Jaya, tamanku yang indah permai yang  telah diadakan pada 15 September lepas...Agak meriah juga... Menu utama adalah kambing panggang dan sate serta pelbagai lagi.....Yang paling best Mr Hubby dapat cabutan bertuah hamper ...hehe..kebetulan anak saudara Mr Hubby pun datang rumahku dari Shah Alam... Apa lagi ajak dia sekali malam tu.....Kat bawah ada gambar kenangan hari itu....


Hamper cabutan bertuah...

Mr Hubby menang cabutan..hehe..tahniah bro...

Menu yang tersedia

Kambing yang di panggang..




Hai kak cik anak sedaro kito...

Mr Hubby and kids...

sodap eh..

Anak2 jiran...


Hirisan kambing panggang...

Penyelaras majlis kami..Mejar Musa yang komited menghimpunkan semua penduduk....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini