Ads

Sabtu, 7 Julai 2012

Ujian untukku...

Macam2 berlaku minggu ni....dengan buku rekod pengajaran hilang, lepas tu beg sekolah dengan pelbagai barang berserta duit ratusan ringgit semua hilang...Emakku pulak jatuh dan aku dahpun  hantarnya ke hospital...Dia masih dalam wad lagi.huhu..tugasan yang belum siap..kerja sekolah yang banyak terbengkalai, anak-anak yang merosot dalam pelajaran...argghh..terasa aku ingin pergi jauh dari dunia ini...Nasib baik aku masih ada sedikit lagi iman di dada, percaya dengan Kekuasaan ALLAH.. dan kekuatan dari sang suami....Aku mula pasrah dan bermuhasabah diri semula..menilai kekurangan diri dan kesilapan yang mungkinku lakukan..Ini mungkin  juga ujian dan petunjuk dari ALLAH SWT..untuk aku berubah ke arah kebaikan...Aku redha...dan cuba akan berubah untuk menjadi manusia yang lebih baik dari sebelum ini....Kepada yang berkecil hati..ku memohon sejuta kemaafan dari kalian..Aku hanya manusia yang serba serbi kekurangan...tidak sempurna dan tidak mungkin sempurna..kerana kita tahu kesempurnaan bukan milik kita... Kesempurnaan Adalah Milik ALLAH Jua...
Semoga derita ini akan berakhir dengan kegembiraan suatu ketika nanti..InsyaALLAH ..Amin Ya Rabbal Alamin....

Kepada anak2 berubahlah..ibu akan sentiasa menyayangi kalian walau macam manapun buruk baik kalian, ibu akan terima...Semoga kalian berjaya dunia dan AKHIRAT..Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hiasan kelas 2022- Tahun 1 Neon

Assalamualaikum dan salam sejahtera..perkongsian hiasan kelas untuk tahun ini                                 Sudut Nilam