Khamis, 26 Julai 2012

Sabtu 28 Julai 2012..dan minggu depan 5 Ogos 2012 kan ku hadapi peperiksaan OUM utk subjek maths..Berdebar-debar..Belum habs baca modul...Semua topik menggusarkanku...Polynomial, statistik, function...dan lain2 lagi..pergh...berat rasanya...Harap-harap dapat buat yang terbaik...Insya ALLAH...

Bonus pun dapat Alhamdulillah...Tapi tak suka sangat..Takut nanti barang naik lagi..Mr Hubby komain bising lagi bila org kerajaan naik gaji, orang swasta pun merana sebab barang naik ajer..tak turun2 sedangkan gaji diorang tak naik banyak...huhu...Cian Mr Hubby..Sabau ye ..Inilah kehidupan...Redho jerlah..Lumrah alam..huhu..

Mak aku semakin pulih walaupun masih tidak boleh berjalan dengan sendirinya..Emm mak aku tak kuat semangatnya..Sering mengalah....dan tidak mahu mencuba..Orang yang sakit memang camtu agaknya..Harap ALLAH bagi kekuatan padanya...Pakcik aku pun tengah sakit ni.. Ari ni nak buat pembendahan hempedu yang dah dijangkiti kuman..Semoga ALLAH mempermudahkannya...Harap pak lang cepat sembuh..InsyaALLAH... Amin...

Ermm..baju raya bebudak belum pergi beli lagi..Bulan puasa ni malas nak keluar mana2..Dok rumah lagi best sebab cuaca yang panas menyebabkan badan tak keruan..Balik dari sekolah selepas mandi pasang aircond..terus buat taik mata..hehe..dalam kul 5 baru turun masak...Masak pun yang sempoi..sebab Mr hubby tak kisah...Dia makan apa adanya..Tak terlalu fussy sangat..Alhamdulillah...

Apapun bulan ramadhan yang penuh keberkatan ini lebih mengajar aku tentang kehidupan...kehidupan yang sementara...serta kesabaran yang perlu aku perbaiki lagi (masih marah2 lagi terutama ngan anak2) dan kasih sayang sesama insan yang berpanjangan....serta kesyukuran dengan segala pemberian YANG MAHA KUASA..Terima kasih ALLAH memberi segalanya yang kuperlukan.... Semoga KAU merahmati diri ini dan sekelian hambaMU yang lemah dan serba-serbi kekurangan ini...Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini