Ads

Khamis, 7 Jun 2012

Spider Solitaire

Ni ha..muka game spider solitaire..print screen daripada komputer Mr Hubby

Sekarang aku dah terjebak dengan game spider solitaire ni..haha.. Aku tahu semua orang pandai main game nii.. Game nih memang ada dalam perisian microsoft ..Asalnya  Awe (Mr hubby)  yang main..Hari2 sambil dia buat repair komputer pelanggan, dia main benda alah ni..Kerjanya menyusun ajer kad-kad yang ada..Mula2 aku tak faham juga....Tapi bila Mr Hubby dah ajar..aku pun lagi terror daripada dia, malahan aku plakss yang lebih-lebih main permainan nih...Untuk yang tak tahu main spider solitaire, cara main permainan ni ialah menyusun kad-kad daripada K, Q, J, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, A,  sampai habis lengkap set-set kad tuh...Yang penting bilangan moves ( gerakan)  kad-kad tu mesti rendah, barulah hebat...pheewwiiittt..hihi..harap2 aku tak terlalai dengan permainan nih..huhu..( banyak tugasan tak siap...masih x sedar diri..uhukss)

2 ulasan:

Hiasan kelas 2022- Tahun 1 Neon

Assalamualaikum dan salam sejahtera..perkongsian hiasan kelas untuk tahun ini                                 Sudut Nilam