Khamis, 31 Mei 2012

29 Mei 2012...Last Day

Hari ni dah nak balik dah..aku cepat2 berkemas dan mandi untuk pergi ke pasar Jeli dahulu...nak beli ikan kering dan baju blouse...

Pagi2 lagi mek dah beli nasi berlauk dengan kuih Cek Mek..Makan free lagi...Kul 9.00 pagi bila semua daH siap baru bertolak ke pasar....

Sempat pergi beli kuih bahulu dan kuih akok masa perjalanan nak pergi pasar...
Panas2 masa beli tuh...3 keping RM1.00

Kuih akok...3 keping RM 1.00

Pisang rebus..mek sempat buat untuk kita orang..


Kuih tepung bungkus kegemaran Mr Hubby..

Etok..Rm1.00 sebungkus..

Perisa yang enak sekali..etok..

Tepung bungkus..

Ketupat pun ada 3 biji REM1.00..

Semua kuih tu kita orang beli kat pasar...Aku sempat jugak beli dua helai baju blouse yang murah2 jer..Tak menarik sangat pun... Balik terus mandi..Mek sempat buat air teh dan hidangkan pisang rebus dia...Hmmm...bertuah badan ..mak mentua tak berkira sangat..Alhamdulillah... Semoga ALLAH SWT panjangkan usia mek dan beri kesihatan yang baik kepadanya..
Agak2 dah kenyang masa bersisp sedia untuk balik ke Melaka..Dina sedih sangat nak tinggalkan tok dia..

Sibuk bawa kain sembahyang....hihi

Bersama tok Munah kesayangannya..

Bergambar dulu sebelum balik..

Mr Hubby dan mak kesayangan..

Sedih nak tinggalkan mek sensorang..

Kita orang balik dalam pukul 12.30 tengahari sampai kul 11.30 malam sebab singgah banyak tempat...pergh 5 hari yang memenatkan tetapi menyeronokkan .. Masa balik tuh banyak perkara yang kami lalui..terutamanya kemalangan ngeri antara sebuah lori dan kereta Innova..Habis hancur depan keta Innova..Jammed sekejap..Nasib pemadu dan penumpang Innova tidak dapat di kenal pasti...huhu
Ini dia kemalangan tuh....ngeri jugakkan...Harap semua selamat...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini