Khamis, 26 April 2012

Lawatan .....Sekolah Kluster Kecemerlangan SK Paya Rumput Melaka

 Dijangka pada hari ini akan adanya satu sidang lawatan dari jemaah panel sekolah kluster kecemerlangan ke SKPR Melaka..Kita orang dah diberitahu tentang lawatan ini lebih kurang seminggu yang lepas....Setelah rakan-rakan seperjuangan SKPR bertungkus lumus menyediakan persiapan hingga ke saat akhir kitaorang diberitakan bahawa lawatan ini dibatalkan oleh pihak mereka...Kitaorang semua terkejut beruklah..yelah dah bersedia bagai..tapi tak jadi..Amat mengecewakan kitaorg semua...Sedih pun ada...yelah preparation semua all out and very2 outstanding... Tapi tak jadi..Alasannya sebab GB (guru besar) takder..huhu..GB memang takde sebab beliau ada meeting kat Perlis...Apalah nasib...Sabar jerlah ubatnyer..Nak wat camno kan? salah saper tuuuuu...?? hihi..Apapun aku kagum dengan semangat juang rakan-rakan yang memang cemerlang, gemilang dan terbilang dalam menjayakan program menerima tetamu 'kehormat' ni..hehe...siap ada pameran dan tarian anak-anak didik SKPR...Apapun syabas SKPR..Anda yang terbaik...hehe...Sajer nak menaikkan semangat rakan-rakan yang da banyak berkorban untuk sekolah kluster ni... Kat bawah ada foto-foto yang aku cilok dari FB SKPR..hehe
Susun kerusi nak bergambar dengan depa...

GPK koku, En Saadon dan guru..En Hasbullah

Kebitaraan Sains
Tarian Merak..Best tau

Penari2 cilik yang berbakat besar..
Ketua panitia Sains..En Ab Rahman ngan AJK nyer...


Aku n the gang...

Kebitaraan Ragby..aku menumpang di belakang tuh..Nyibuk jer...hehe

Best tau pameran nih...kreatih diorang nih..

cantik binaan tuh..

gambar kenangan kitaorang ..hihi ngan baju sekolah seragam terbaru..kelas gitewww..
D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini