Selasa, 24 April 2012

Krubong Perdana

Minggu lepas sempat juga aku melawat rumahku di Krubong Perdana Melaka..Sajer2 singgah dengan Mr Hubby....dan anak-anak...Sebenarnya rumah ini dah dimasuki pencuri awal tahun ni...bukan curi barang2 pun tapi kabel elektrik dalam rumah..habis diumpilnya tingkap tapi tak dapat cuma rosak jer yang dapat..isk..isk...isk....Kiri kanan pagar dawai plakss habis berlubang dia potong..huhuhu..apalah nasib den...betul2 kurang sopan pencuri..habis plug semua rosak..anggaran kerosakan dalam 2 hingga 3 ribu ringgit..perghhh..redho jerlah..kita boleh buat aperkan..Hanya ALLAH SWT sahaja yang layak membalas perbuatan manusia2 itu...uhuks..Sampai kat sana baru teringat penyapu baru beli tertinggal kat rumah BJ..Aduish...ingat nak sapu sikit2..bersihkan aper yang patut..Tapi takperlah ada masa lagi insyaALLAH...esok lusa boleh datang lagi..bukan jauh pun dari rumah BJ..lebih kurang 20 minit jer perjalanan...dengan kereta... Sudahnya aku dan Mr Hubby bersihkan kawasan halaman rumah yang macam hutan rimba tuh... Penat wooo..dahlah demam....Kat bawah ada gambar kita orang bergotong royong..membersihkan kawasan rumah tersebut..hoho

Baru sampai da..

Ruang depan dan tengah..kotor ada kebocoran di siling kawasan  ini

Ruang Tamu


Dining room dan dapur yang kecil...kena besorkan sikit ok kot..hehe

Dapur agak kecil

Bilik keempat

Bilik ketiga
Bilik air master bedroom
Bilik air kedua

Ruang sebelah kanan..

Ruang sebelah kiri...

Dari arah hadapan


Sedang bergotong royong

Kawasan berhampiran taman permainan

Da nak balik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini