Rabu, 11 April 2012

Cuti Pertabalan Agung


Hari ni cuti....Cuti Pertabalan Agung Baru dari Kedah...Best betul dapat cuti..dapat baca buku dan sediakan lembaran kerja untuk anak-anak murid serta anak sendiri..hehe..Yang ni aku sediakan untuk anakku Dina yang berusia hampir 4 tahun...Inilah hasilnya..cantik tak.?? haha..okaylah tu kan...Kerja nak cepat jer...hehe janji siap..Tapi oklah juga...berbanding dengan abngnya den dah menunggu sejam tapi tak siap-siap kerja matematiknya... macam-macam alasan yang di buatnya..susahlah banyaklah..dan macam-macam lagi...Anak lelaki dan perempuan memang berbeza dari segi minat belajar..Yang perempuan lebih menonjol fokus kepada pelajaran berbanding anak lelaki yang lebih suka menghabiskan masa main game atau menunggang basikal..Kalau bab pelajaran ni anak lelaki den memang surrender awal2..Yang kecian emaknya....penat buat itu-ini tapi anaknya tak minat....huhu..sabor jelah..
Hasil kerja Dina...hihi


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini