Jumaat, 6 April 2012

Baucer 1 Malaysia Mr Hubby...

Baru-baru ni..Mr Hubby plaks dapat baucer 1 Malaysia...Inipun rezeki kerana dia belajar business kat UUM cawangan Melaka...Ari tu baucer aku dah habis...belanja dia beli buku dan alatulis...Apalagi kali ni aku berhasrat nak beli buku resepi plaks guna baucer dier...kira timbal balas lah nih...Apalagi tanpa menunggu masa...kitaorang terus pergi kedai buku MPH kat Mydin MITC....sambar buku masing-masing...Aku plak beli buku resepi dan buku motivasi diri...Anak-anak beli ensaiklopedia...si dara ku beli buku cerita..Mr Hubby plak beli biografi  pasal Mydin dan buku agama....Habis RM268 jugaklah...Kena tambah RM68 sebab baucer hanya RM200...hihi...beli buku semata-mata...Aku rasa gembira dapat beli buku resepi tersebut..Terima kasih kepada yang memberi baucer...dapat merasa beli buku macam-macam ..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini