Khamis, 15 Mac 2012

Cuti Pertengahan Penggal 2012

Yeayy...Assignment semester 8 semua dah ciap...Lega rasanya...Cuti pertengahan penggal ni den tak gi maner...Cuma anak2 lelaki ku hantar balik ke kg nenek dia di AG...tinggallah puteriku yang menemankan aku..kesian die...takder kawan....hari-hari dia suruh aku n Mr Hubby pergi ambil angah dier...sayang angah lebih nampak..hihi..Kata dia, Ibu..ibu ameklah angah...nina takder kawan ...nina bosanlah"...itulah kata-kata budak berumur tak sampai 4 tahun...dah tahu perkataan bosan...Bosan ibu ni dia tak faham plakss..huhu...Kalau boys ni takder, amanlah cikit aku nak buat kerja...hihihi..kalu tidak kerjanya aku menjerit jer..cam tarzan...Aku jatuh kesian ngan jiran tetangga...asyik terpaksa dengar suaraku yang tak berapa nak merdu ni terjerit-jerit marahkan boys ni semua...hahaha..maaf ye jiran-jiran ...
Semalam GPK 1 dah tipon suruh datang Jumaat ni untuk pemberian wang RM 100 untuk bebudak tahun 1...sebab masa tahun lepas diaorang kat tadika tak dapat ler...adoooiii...baru nak kemas rumah dan nak buat cam-cam kerja...tapi takperlah...dah tugas....terima dengan redho dan pasrah..hihi...
Mr. Hubby plaks asyik kerja memanjang....minggu ni kerja malam...uhuks...tapi lebih baik  kerja kan..daripada tak kerja...siapa nak bayar bil-bil kat rumah ni semua..kalu tak dia..hahaha aku tak pernah ambil tahu...cian Mr Hubby....
Hari Ahad ni plaks kelas keempat OUM....huhuhu..nak anta 1 assignment lagi..2 lagi da anta  online...senang cikit proses anta tapi nak markah tinggi tu aku tak jamin...penat2 aku buat ayat...dia kata plagiat...sudahnya aritu markah 24/30 dan18.5/20...untuk math...Proposal Kajian Math..pensyarah aku tu bagi 33/40 jer..antara tertinggi jgklah dalam kumpulan aku..kawan aku daripada kumpulan lain  ada yg dpt 39, 40...Aku cakap kat dier...org lain kenapa boleh dapat 40..Dia balas balik...pensyarah lain tu tak kesian pelajar...hal-hal penulisan mana boleh dapat perfect lainlah kalau soalan macam 5 + 5 atau 2-1...bolehlah kau dapat markah penuh..hihi..dah memang pensyarah aku ni pakar dalam kajian...nak buat camno..huhuhu..redho jerlah..

Sajer letak gambar anak daro den..cun tak??hihi Kesayangan Den nih...

Hobi anak daro den >>>>makan gula-gula...gigi pun da rongak..uhukss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini