Ahad, 1 Januari 2012

Orientasi Tahun 1 dan Kutip Yuran @ Sekolah Kluster Kecemerlangan SK Paya Rumput Melaka

Tahun lepas banyak pahit manis ketika keberadaanku di SK Paya Rumput Melaka...Semua kan menjadi kenangan yang semakin menjauh...dan menghilang sebelum diri ini menghadap ILAHI suatu ketika nanti...Hanya kenangan di minda sahaja yang terpahat dihati....Syabas juga kuucapkan kepada barisan guru Tahun 6 SKPR...yang amat komited ..hingga melahirkan pelajar2 cemerlang yang mana seramai 33 orang pelajar telah memperolehi 5A...4A 1 B pun ramai....perghhh...memang hebat.....Sekolah pun dah nama Sekolah  Kluster Kecemerlangan....Harap2 semakin bagus pada masa2 akan datang..InsyaALLAH...

Semalam 31/12/2011..(kira tahun lepaslah yer)...aku dan kengkawan yang tersayang bertugas mengutip yuran kat mak pak bebudak nih..hehe...Semasa tuh..orientasi murid-murid Tahun 1 pun dijalankan...tapi aku tak terlibat pun..aku ditugaskan mengutip yuran tahun 2 Cemerlang sebab aku guru kelas tahun nih...ironinya....wahhh...anak den yang no.2 pun duduk kelas nih...hehe..siaplah ko tembam...jgn nak memain dengan mak ko..nih...mak ko ni garang tau...hihi

Kat bawah ni beberapa keping gambar kenangan yang diambil oleh sahabatku..Pn Zahrani Abdullah...Guru Media SKPR yang cemerlang , gemilang dan terbilang...

Orientasi Tahun 1...ibu bapa sedang berikrar...

Murid-murid baru tahun 1..SKPR
Kutip yuran bersama kengkawan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini