Jumaat, 20 Januari 2012

Baucer Buku 1 Malaysia...

Ni yang mamasyaza ambil semalam...panas...panas...

Semalam bila dah tau student OUM boleh claim baucer...aku tak tunggu waktu lagi...balik sekolah terus pergi OUM Melaka....pergi ambi...Ingatkan ramai...Aku antara yang terawal ambil rupanya..hehe...muka tak malu...Apa pun alhamdulillah..syukur dapat lah beli buku2 yang diidamkam...mr hubby pun dah claim suh aku belanja buku berkaitan.... dengan komputer..boleh...boleh..RM200 banyak jugakkan? Boleh tuh..takdak masalah.. Mekasih kerajaan ...selalu2lah bagi duit kat rakyat ...terutamanya orang yang betul2 memerlukan tuh..huhu...sesungguhnya rakyat  semua amat2 mengalu-alukannya..bukan apa barang semua mahal lho ni....kalau dapat bantuan tu sedikit sebanyak dapat meringankan beban rakyat....bukan semua rakya kaya tau.....Ramai yang susah...huhuhu cian diorang uhuks..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini