Isnin, 19 Disember 2011

Yeah!!!...final exam Sem 7 tamat......

Yeyeyeye..exam akhir untuk semester ni dah habis...hari ini...petang tadi pergh.... matematik...aku bukannya pandai nau matematik tapi terpaksa ambil bidang nih sebab dah opsyenku di Maktab..Apakan daya...aku hanya menurut perintah sahaja...Tamat semester ni tinggal 3 sem lagi yang harus ku hadapi...Ini bermaksud tinggal setahun lebih jer....pembelajaranku..di OUM...hehe..setakat OUM jer ada orang tu kata...tapi takperlah kat mana-mana pun boleh kita cari ilmu...asalkan hati ni ikhlas dalam menuntut ilmu...

Masih dalam bercuti...dan tak lama lagi nak naik sekolah....barang sekolah bebudak belum beli lagi...dapat bonus pun cukup cukup beli baju sekolah, kasut, beg, dan yuran tambahan diorang jer...bukan banyak nau pun..Kalau seribu duit  sekarang macam nilai aper tah...celah gigi jer orang kata..hihihi...tapi apapun segala kesyukuran pada ALLAH SWT sebab memberi rezeki kepadaku....Alhamdulillah Terima Kasih ALLAH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini