Ahad, 30 Oktober 2011

Pergi tak Kembali.....

Hari ni kelas orang2 tua OUM lagi...Semalam dua hari kat sekolah tlg bantu apa yang patut utk perkhemahan  perdana sekolah ku...Memang penat..si kenitku pula muntah...dan demam selsema....somi pun kerja..ot.cian anak ibu.Ibu terpaksa tinggalkan di rumah nenek..Duduk baik-baik tau...Sampai kat OUM dah kul 10 pagi..Nasiba baik kelas kul 10.15..,Kira punctual jgklah...
huhuhu ari ni aku terkejut...
Terkejutku mendengar berita 'kepergian' bekas tutorku ...semasa KDP 14 minggu OUM di 


IPGM Melaka...Puan Noryani Ahmad...yang kembali ke RahmatuLLAh baru2 ini.akibat kanser 


paru2 baru2 ini... Sungguh megejutkan kerana selama mengenalinya beliau kelihatan 


sihat...Tapi sesungguhnya ALLAH lebih menyayangi dirinya...Beliau seorang yang lucu dan 


pandai bercerita...dulu kalau  beliau masuk kelas jer..tak kering gusi kami semua...Kepada 


rakan2 yang mengenali beliau dan saudara2 ISLAMku..marilah kita mendoakan agar beliau 


di tempatkan di kalangan orang-orang yang diredhai olehNYA..ALfatihah...Amin


Foto kenangan bersama beliau sewaktu jamuan akhir KDP OUM IPGM Melaka...sedey....

Jumaat, 28 Oktober 2011

Last semester dah selesai....Result dpt 3.89 jer.... Alhamdulillah....Semester ke 7 ni kena buat kajian tindakan plak...serius kali ni aku pening...math opsyenku plak makin payah kurasakan ...apa nak kata...aku mmg tara pandai math....

Kajian aku nak buat plak tajuknya punca kesilapan murid tahun 2 menyelesaikan masalah bercerita...huhu lg dua minggu nak anta..Assignment plak lg 2-3 hari nak anta online..aku lum wat aper lg...asyik berangan tak sudah...Aper nak jadi ...huhu

Semalam plak dapat berita... 'kepergian' emak saudaraku akibat penyakit kencing manis, darah tinggi dan berbagai lagi....tak sempat nak jumpa...dah dikebumikan...huhu..semoga ALLAH mencucuri rahmat ke atas rohnya InsyaALLAH...Sedih tak dapt jmpa lg...Sesungguhnya hidup ini adalah persinggahan sementara menunggu ke alam Baqa'..yang kekal abadi....Subhanallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini