Sabtu, 20 Ogos 2011

'Shopping Time'..!!! Mahalnya.....huhuhu!!!

Syoknya shopping kalau duit berlebih...

Malam tadi pergi ker  The Store Melaka untuk membeli tshirt bujangku yang dua orang dan ayahnya....Emmm...ramainya  manusia termasuklah keluargaku sibuk mencari barang-barang dan pakaian untuk sambutan hari nanti agaknya...Emm..kaki ni pun menujulah ke arah pakaian kanak-kanak...sampai sajer kat sana tgk ada discount sampai...70%..tapi mak aiii.. mahal eh baju budak2 ni..tshirt  jer sampai RM89 bila dah diskaun jadi RM45..Anakku yang nombor dua tuh..nak plak tshirt cheetah junior harga RM48.90 sesudah diskaun..alamak kopak aku...akhirnya aku belikan jugak seorang 3 pasang t-shirt...semuanya dalam RM210...uhuhu  memang pokai ler jawabnya... lepas tuh beli plak baju hubby...brand BUM potongan sampai 70%...cakap ngan hubby...kita beli jenama ni jerlah..murah sikit...tshirt 3 helai baru RM 81.90 lagi murah dari baju anak-anak...haha..seluar hubby plak..beli brand dapper jer..takderlah nak beli brand yg mahal-mahal...membazir kata hubbyku...baru RM69.90 ...itupun dah beratus ...aku keluarkan  duit terus bayar jer...huhuhu..sodih den...Tapi ari tu pergi Jusco lagi aku tak mampu nak beli baju kat situ. Lagi mahal..dan kat sini ok sikit....Apapun aku redha sebab aku dapat bonus suda..hubby pun lum gaji...gaji dia keluar 26hb nanti... Cian dia..huhu..Namun disebalik itu, segala kesyukuran ku panjatkan ke hadrat ILAHI...kerana memberi rezeki kepada aku sekeluarga...aku doakan rakyat Malaysia yang beragama ISLAM sentiasa mensyukuri apa yang dimiliki...kepada yang tidak berkemampuan kita tolong2lah mereka dengan membayar zakat atau bersedekah..Janganlah kita mementingkan diri kita sendiri...Semoga hidup kita sentiasa dirahmati ALLAH SWT...InsyaALLAH...Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini