Isnin, 13 Jun 2011

Jiwa semakin sakit dan semakin kacau....banyaknya assignment, kerja sekolah, kerja rumah dan macam-macam..Harap-harap ALLAH tetapkan hati dan imanku....Hari ni  plak aku dapat bil air yang buat aku terperanjat kura-kura...huhuhu.....bil air yang selalunya RM 50-RM60 sebulan tapi bulan ni sampai RM212..pergh giles betul...sejak naik takrif elektrik ni aku tak amek kisah sangat...rupa2nya bahana besar...gajilah tak berapa besor kena plak bayar banyak lak tu...heeee...rasa nak marah pun ada....huhuhu...lepas ni terpaksa lah catu elektrik...tengok tv sejam sehari ke...ataupun langsung jangan bukak tv dan  tak yah pakai seterika..pakai jer.. seterika zaman dahulu kembali....tension..betul

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini