Ahad, 2 Januari 2011

Jalan2 Petrosains....


1 Jan 2011...aku dan hubby plan pegi kl...untuk cuci2 mata...Akhirnya kitaorg buat keputusan untuk bawa anak2 ke Petrosains KLCC...Pergh ramai banget manusia...kat KLCC ni..Ada jualan murah kat mall KLCC ni..ISETAN kat sebelah pun buat jualan murah..tapi satu pun aku  tak beli..Ingat nak sambar satu kasut ke beg ker..Emm..takpelah nanti beli kat Melaka jelah..Nak jimat duitlah konon tp memandangkan target kitaorh nak pergi petrosains, lupakanlah membeli belah ni..Tak cukup masa..Tapi sempatlah jg jeling2 barang yang ada huhuhu...Petrosains ok jugaklah...Bayaran dewasa RM12 dan kanak2 RM 4, budak bawah 4 tahun free..Semalam dapat pukul 11.00 punyer...Lepas tu kena bayar RM24 jer..bebudak free jer sebab dia bagi diskaun pakej famili...Alhamdulillah...dapat pekej macam tu....


Masa menunggu naik kereta sfera..ramainya orang

Dina racing...


Dina bawa jengkaut

Diriku dan Dina di dalam tv

Gembiranya...


Terowong ke masa silam..

Angkasawan itu aku...hehe...

Tahun Baru 2011!!!

Selamat Tahun Baru kepada semua warga Malaysia dan umat-umat manusia sedunia...Semoga anda semua akan berjaya dengan azam baru untuk tahun ini...Segala kelemahan yang dulu kita perbaiki untuk tahun ini..Dan semoga Allah akan sentiasa merahmati hidup kita semua..InsyaAllah....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini