Rabu, 22 Disember 2010

Kenangan dulu...sekolah pertama ku posting

Baru-baru ni pergi Johor singgahlah kejap di sekolah pertama aku posting selepas keluar maktab tahun 1998, Januari...iaitu...SK Larkin 1, JB...Banyak pembaharuan dari segi fizikal yang aku dapat lihat..Tapi aku tak masuk pun sekadar ambil gambar dari luar sahaja...Dulu sekolah ni bangunan pejabat dier betul2 mcm zaman purba tapi alhamdulillah dah berubah kepada bangunan yang gah dan menarik...Rindu dengan kenangan bersama-sama sahabat sama mengajar dulu yang hanya ku temu di Facebook ajer...huhu.
Bangunan baru...dulu bangunan pejabat lama buruk giler...
Pintu depan...

Masa transfer  balik Melaka dulu , bangunan ni baru jer naik rangka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini