Khamis, 15 Julai 2010

Skandal budak tahun 2...

Ari ni aku raser berputar kepala otak aku sekejap...Mana taknyer masa kat sekolah tadi aku dapat aduan daripada bebudak kelas 2A aku yang ada di antara rakan mereka dah buat salah besar....Cikgu  pemulihan yang bernama Fuziana pun dapat aduan yang sama. Murid-murid aku ni ada 6 orang yang pegi pemulihan matematik semasa waktu aku mengajar..Fuziana yang berada kelas di atas cepat2 turun jumpa aku...Tanya pasal kesalahan budak nih...Bebudak ni plak cakap  hal ni terjadi semasa seorang guru lelaki masih berada di dalam kelas...MasyaALLAH...Tak prihatinnyer cikgu nih...Fuziana berdebar...aku pun dah ketar lutut...
     Kisahnya ada 2 orang budak kecik ni sudah suruh seorang budak perempuan (anak guru kat situ jugak) untuk bukak kain sekolah dier. Budak ni budak pemulihan, kawan dier pun budak pemulihan...Yang mangsa  ni pun pemulihan jugak....Mangsa nia ala2 lurus bendul gituh..Ikut jer apa org suruh..Almaklumlah kelas aku..kelas hujung...Kebanyakan bebudak kat sini memang camtuh..Alamak...kenapa lah budak ni buat hal yang tak senonoh nih...Isk...isk..geramnyer aku...Aku pun panggil  budak bertiga tuh...And aku pun mulalah membuat siasatan CSI aku...Pergh..aku tanya kenapa dia suruh budak perempuan ni bukak kain...Tapi dia tak mengaku..Yang sorang lagi pun sama tak mengaku...Mangsa tu pun diam jer...Aku kata kalau dia tak mengaku, aku akan call polis suruh tangkap orang berbohong...Tambah aku lagi,aku cakap orang yang suka berbohong kat akhirat nanti lidah nya akan kena potong...huhuhu..Pucat muka memasing..hihihi...Lepas tu aku ambil Handset buat2 tipon polis(leh dapat lakonan terbaik ..hihihi)...Lepas tu terus dia mengaku yang memang diorang suruh budak pompuan ni buka kain...Aku istighfar...MasyaALLAH..Apasal kau buat cam tu nak oiii.?? Dia kata entah...Aku tanya ko pernah tengok video org cium2 ke, peluk2 ke???...Dia diam lagi, yang sorang tu pun diam jugak...Lepas tu aku buat2 sekali lg nak call polis..Baru dia ngaku dia pernah tertengok video cam tuh...Perhg sedey aku dengor pengakuan tuh...Alkisahnyer,masa tuh bapa dia tgh syok tengok tak sedar yang  anak kat belakang tengok sama...MasyaALLAH...Moralnyer hindarlah dari menonton benda2 maksiat ni..Dikhuatiri anak-anak terpengaruh...dan cuba nak wat sama cam apa yg dia dah tengok tuh...huhuhu..sedey...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini