Jumaat, 5 Mac 2010

Ku masih syginya........

Aku rasa dah sampai masanya aku berubah menjadi seseorang yang lebih matang. Semenjak dua menjak ni aku asyik menyakitkan hati hubbyku. Aku rasa macam dia dah tak caring macam dulu. Mungkin perasaan aku sahaja. Kadang2 aku rasa dia terlalu mementingkan kerjanya dari keluarga sendiri. Sebab tu aku asyik melawan cakapnyer dan selalu melukakan hatinya. Sedangkan dia rilek ajer, masih sabar dengan perempuan pelik macam aku nih. Entahlah, aku tak faham kenapa dia boleh sabar dengan aku.  Aku rasa takder orang yg boleh terima perangai pelik aku ni selain dari lelaki seorang ni. Dah nasib dia dapat wife mcm aku. huhuhuu.
       Tapi aku berjanji pada diri aku, bahawa aku akan berubah, sebab aku masih menyanyangi dirinyer seperti mana kali pertama aku mula jatuh sayang padanya. Lagipun aku tak nak masuk neraka kerana benda-benda macam nih. Tapi aku tak tau sama ada aku boleh berubah kerana aku seorang yg cepat berubah angin dan prinsip. Entahlah... harap2 aku boleh melakukannya yg terbaik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini