Ads

Rabu, 17 Februari 2010

Insaf...

Petang tadi aku baru je anta mak aku pergi klinik di AG. Sedih plak tengok dia menggigil. Kadangkala aku nikecil hati dengan dier. Sebagai anak aku seharusnyer bersabar dengan ulah mereka. Tapi aku ni jahat juga asik nak berlawan mulut dengan mak aku. Sian orang tuer tu dapat anak yg degil macam aku nih. Konon-kononnyer nak menegakkan benang yang basah....Tapi aku khilaf dan memohon keampunannyer secepat mungkin. Sementelah dier dan abah masih wujud di bumi ALLAH ni aku akan buat yang terbaik untuk mereka insyaALLAH...dan aku akan sentiasa memohon kemaafan dari mereka. Semoga ALLAH akan memanjangkan usia dan memberikan kesihatan yang baik kepada mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hiasan kelas 2022- Tahun 1 Neon

Assalamualaikum dan salam sejahtera..perkongsian hiasan kelas untuk tahun ini                                 Sudut Nilam