Ads

Sabtu, 20 Februari 2010

Alkisah ...

Semalam aku hantar bundaku ke hospital sebab dia gelap mata dan pitam. Nasib baik aku kuat, dapatlah aku memapah bundaku yang berbadan agak besar masuk ke wad kecemasan. Lama juga aku, abah dan si gadis kecilku menunggu hasil report daripada pihak hospital. Setelah 5 jam menunggu bundaku dimasukkan ke wad biasa. Doktor beritau, bundaku, menghadapi hypotension, tekanan darah rendah 80/52, manakala ujian gula dalam darah bacaannya 17. Fuh tingginyer. Satu lagi Bundaku di suspek mengalami buah pinggang yang semakit rosak. Adui sedih juga dengar berita tuh. Aku tipon hubby suruh ambil 2 org heroku  yg kat umah tu datang ke hospital. Aku balik ke rumah sesudah berada di hospital tersebut selama 7 jam. Penat gilerr sebab balik dari sekolah aku tak rehat2 semalam. Berkorban untuk buunda tercinta....
     Ari ni aku kuliah dari 10 pagi sampai 5 petang. Balik terus gi hospital. Tapi aku tak tunggu dia kat hospital. Dia tak kasi sebab dia tahu kerja aku melambak tak siap. Rumah aku pun kemas ala kadar jer. Tapi dalam sibuk2 tu sempat juga aku ber'FB' ngan tulis blog apo nak dikato. Memang ni minat aku. Konon nak release tension lah kononnyer. Ari ni anak sulung aku pun aku tinggalkian sensorang je kat umah masa aku gi kuliah. Sebab dia tak mau duduk taska. Terpaksa.... hubby aku kerja sampai kul 3 ptg. Nekad je ler....Dia pun berani...huhuhu nasibjerlah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hiasan kelas 2022- Tahun 1 Neon

Assalamualaikum dan salam sejahtera..perkongsian hiasan kelas untuk tahun ini                                 Sudut Nilam