Ads

Jumaat, 29 Januari 2010

Pasrah....

Semalam meeting memang menyeksakan aku. Aku sedih, aku kecewa tapi aku pasrah. Apa yang diperkatakan sepatutnyer aku sahut sebagai cabaran bukan tekanan yang menyesakkan dada dan fikiran. Kepada Allah aku mengadu, kepada Allah aku meluahkan perasaan. Ya Allah Tuhan Yg MAHA Adil, semoga kau memberi kekuatan untuk aku meneruskan perjuangan membina kematangan insan yang terdiri daripada anak-anak bangsaku...termasuk anak yang ku kandung sendiri. Berilah ketabahan kepadaku untuk mencurahkan ilmu dan mereka untuk terus menerima ilmu sebelum aku menutup mata ini untuk selamanya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hiasan kelas 2022- Tahun 1 Neon

Assalamualaikum dan salam sejahtera..perkongsian hiasan kelas untuk tahun ini                                 Sudut Nilam