Sabtu, 9 Januari 2010

Azam 2010

Rasa bosan plak ari ni. Kerja rumah bertimbun dah hampir settle. Kerja sekolah plak belum mula lagi. Berat betul nak mula. Apa nak jadi dengan aku ni. Azam baru aku  nak jadi seorang yang rajin dalam segala hal. Nampaknyer macam tak jadi jer azam tu. Aku ni cepat no lemah semangat. Tak boleh jadi ni. Buang segala
sifat2 malas tu. Aku  seorang pengajar, pelajar dan ibu kepada 3 orang budak yang sedang belajar untuk hidup. Kuatkan semangatmu Marshiza untuk teruskan perjuangan mu itu. Huhuhu...


Kenangan bersama 4 Arif 2009.Harap-harap bebudak  ni semua mempunyai azam dan semangat yang baru.






    Kenangan Along dengan kelasnya 1 Cemerlang 2009

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini