Ahad, 8 November 2009

Ragbi Sentuh


SKPR pernah jadi juara negeri Melaka dalam sukan ragbi ni tahun berapa aku tak ingat. Banyak kali jugaklah. Mula-mula aku tak minat permainan ni. Nampak boring je tengok bola yang lonjong tu. Tapi bila dah kena masuk bidang ni baru aku tau serba sedikit tentang permainan yang unik ni. Ia tak sama dengan permainan yang lain. Cara penghantaran bola pun berbeza dengan permainan lain. Ada cara yang tersendiri untuk menghantar bola ini. Almaklumlah ia lonjong.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini