Jumaat, 9 Oktober 2009

Sayu...


Apasal lah aku rasa sayu sangat hari ni. Macam takde mood je. Tapi mengajar tetap aku buat dengan sebaik mungkin. Amanah daripada Allah tetap aku jaga. Walaupun mood ni bercampur baur, tapi bila berhadapan dengan murid aku buat dengan seikhlas mungkin. Entahlah rasa sayu je hati aku. Mungkin banyak dosa kut. Pada Tuhan, hubby, mak bapak dan sesiapa sahaja. Bila teringat bencana alam yang yang semakin menjadi jadi sekarang aku makin takut dengan kehidupan yang sementara ini. Esok lusa mungkin kita berhadapan dengan bencana sebegini. Ini semuanya peringatan daripada Allah. Harap manusia sejagat sedar dengan kiamat yang semakin hampir.
Rumah terbuka rumah kak Zahrani pun aku takde mood nak pegi. Lagipun hubby takde tak seronok nak bawa 'askar-askar' yang ada.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini