Khamis, 6 Ogos 2009

Anak-anakku

Semoga anak-anakku sentiasa dilindungi Allah SWT daripada sebarang wabak penyakit.

2 ulasan:

  1. Hari ini aku sibuk mentelaah buku. Entah masuk ke tidak dalam kepala ni. Minggu depan dah nak periksa mid semester. Anakku yang sulung pulak demam. Risau pulak tengok dia muntah-muntah, batuk dan cirit-birit. Pegi klinik doktor kata keracunan makanan.Dah bagi makan ubat. Tapi dah hampir lima hari tak baik-baik. Silap aku jugak pagi tadi bagi dia milo susu. Kawan aku kata budak kalau kena cirit-birit jangan bagi minum milo ke susu atau makan makanan yang berminyak. Tapi aku lupa lak tadi.Harap-harap takde ape yang berlaku dengan dia.Semoga Allah memberikan kesihatan yang baik kepadanya.

    BalasPadam
  2. Kejap lagi ni nak pegi ambik yang no.2 dengan yang kecik dekat Taska. Orang rumah keje petang balik karang pukul 11.00 malam. Nasiblah aku kena jaga anak-anakku yang tengah melasak ni. Almaklumlah budak dalam linkungan setahun hingga 7 tahun memang tengah agresif. Mana aku nak belajar lagi, nak buat assignment lagi, nak masak, nak kemas rumah adoi.... Sakit kepala hotak ni. Ya Allah berikan aku kekuatan.....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Terdapat ralat dalam alat ini